گَپِ وِل

روزنوشت

گَپِ وِل

روزنوشت

آخرین مطالب

به بحرالمیت 2

دوشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۲:۲۱ ب.ظ | هیچه | ۲ نظر

205 روز پیش پس از ترکت به اینجا پناه آوردم. به کوتاه جمله های بی سروته ام. در خلوتی که به اندازه کوچکی دنیایم بود، آرام آرام در فضای بیان قدم گذاشتم. نوشتم و پاک کردم. رنجیدم و خندیدم. برگشتم به نوشته هایت. هنوز دوست داری زیر خاکستر اندوه غلت بزنی. گویی می خواهی برای همیشه اینگونه تعریف شوی. 

گمان می کنم من با باران چند روز پیش شسته شدم. پس از 205 روز می توانم سرم را بالا نگه دارم. به جلو نگاه کنم. نفس عمیق بکشم. تو را کنار بگذارم. گذشته تف تفی ام را با دستمال جمع کنم بگذارم گوشه ای. خوشحالم میم جانم. خوشحالم که سیم اتصالمان همیشه جرقه زد. خوشحالم که نیستی. خوشحالم از فقدانت.

  • هیچه

نظرات  (۲)

رکورد خوبیه . 205 روز. بیچاره میم همینقدر دوام داشت. کم هم نیست خب البته!

 

 

ببخشید خیلی بی ادبیه کامنت میزارم وسط صحبتهای خصوصی تون یا کم بی ادبیه؟

پاسخ:
خصوصی نیست:) تقریبا همه میدونند داستان من و میم و دوستی که به سرانجام نرسید رو.

فقدانی که خوشحالت کنه داراییه 🙂

پاسخ:
توصیف قشنگی بود.:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی