گَپِ وِل

روزنوشت

گَپِ وِل

روزنوشت

آخرین مطالب

8 می 2024

چهارشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۳۰ ق.ظ | هیچه | ۰ نظر

بعد مدتها می توانم سر کار رادیو گوش دهم. بدون هیچ استرس و نگرانی ای. لاک زده ام. غریب آشنا مسبب تغییراتی شده که هرگز توقعش را نداشتم. فداکاری هایی که گمانش را هم نمی کردم. 

محمود روز به روز قوی تر می شود. دیروز برای اولین بار توانستم لمسش کنم. به او بفهمانم که همیشه کنارش هستم. سخت است که مرزها برداشته شود. 

زندگی روال عادی خودش را طی می کند. من منتظر یک روز بهترم.

***

وقتش رسیده از توهم خداحافظی کنم. من هرگز آنچه می اندیشیدم نبودم. همیشه یک پشت میز نشین فرمانبردار بودم‌. همین و بس!

  • هیچه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی