گَپِ وِل

روزنوشت

گَپِ وِل

روزنوشت

آخرین مطالب

5 می 2024

يكشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۴۳ ق.ظ | هیچه | ۴ نظر

تازه از سفر کوتاهم برگشته ام. خستگی هایم را چال کردم. خستگی راه پلک هایم را به بازی گرفته. دوبل روبوستا 100 درصد هم توان سرحالی ام را ندارد. به او می اندیشم. به رفیقی که وجودم از وجودش رنگ گرفته. با خودم می گویم چه حیف که سهم من از بودن با او سه سال یکبار، آن هم یک روز و نیم است. خوش به حال دیگرانش.

غریب آشنا در تنگنا است. زبان مشترک نداریم. هر دو خشمگینیم. رفیق می گوید قمار نکن، سازش کن. من خسته ام. از توضیح، از پس زده شدن حسم. سخت است. جوانه ی حسم را نمی توانم به درون برگردانم. مثل غلطی است که باید قورتش دهم. تقلا می کنم.

نمی دانم با این روزهایم چه کنم. 

  • هیچه

نظرات  (۴)

بنویسشان

تصویری و قصه گو

خودم مشتریم

مشتری بهتر هم جور می شود.

جوانه ی حسی که قورتش نمی شود داد و در معرض پس زدن لست را بده دست یک شخصیتی توی رمانت تا با طرف حسش یک راه نرفته ای را بروند که بشر نمی دانست می شود رفتش

پاسخ:
قلم نوشتنم نیست، افسوس!

قلمش نیست یا رمقش ؟

پاسخ:
من به داستان کوتاه نویسی علاقه دارم. معتقدم هر که می نویسد نویسنده نیست. هر که روایت می کند راوی خوبی نیست. من به مرزبندی های حرفه ها احترام می ذارم. شاید در خاطره نویسی سبک خاص خودم رو داشته باشم اما نویسنده با روزنامه نگار و روزنوشت و بلاگر فرق داره. من جسارت نمی کنم اغلب که وارد مرزهای تخصصی دیگران بشم.

اووووهههه

همین شماهایین که قلم هنرجوها رو توی این آموزشکده ها می خشکونین

 

 

آب را گل نکنیم

گاب را ول نکنیم

اما قلم را یک کم رها کنیم 

پاسخ:
:) به عنوان یک روزنامه نگار ترجیح میدم بقیه هم با تخصص اسم حرفه ام رو یدک بکشند. هر گردی گردو نیست:) خوشم نمیاد کلا پامو از گلیمم درازتر کنم.
من خودم شروع کردم به نوشتن. نوشتن رو یاد خیلی از روزنامه نگارا دادم. بهشون جرات نوشتن دادم. تو آموزشگاه آموزش ندیدم. با سختی کتاب خریدم و خوندم. سالها خبر خوندم و نوشتم. ولی معتقدم داستان نویسی یک حرفه جداست. نمیشه همه جا راحت سرک کشید.
و ممنون میشم که منو قضاوت نکنی. هیچوقت به کسی غیر خودم نگفتم ننویس!

حالا ما که بهش علاقه داریم بشینینم تا ابد همینگوی بخونیم؟

خودمون ننویسیم؟

 باشه حرفه رو جدی می گیریم

اما هنر 

هنر 

هنر 

یه کم سرکشه اسبش 

 

پاسخ:
عرض کردم «من» این مدلی ام. شما بنویس. :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی