گَپِ وِل

روزنوشت

گَپِ وِل

روزنوشت

آخرین مطالب

30 آپریل 2024

سه شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۱:۰۳ ب.ظ | هیچه | ۲ نظر

مدام فراموشم می شود که برای زندگی دیگران کاسه داغتر از آش نشوم. نه آش را دوست دارم و نه تا به امروز کاسه ای خورده ام. اما برای دیگران همیشه گرمای مزه اش را تحمل می کنم. که چه؟

همیشه من باید دیگران را در ناخوشی درک کنم. فکر کنم به کهولتی رسیده ام که دیگر به زندگی خودم بچسپم. بس است همذات پنداری و همدلی.

  • هیچه

نظرات  (۲)

راه حلش ساده است. اراده کن و تصمیم بگیر و انجام بده و پاش وایستا. همین :)

پاسخ:
من بی اراده ام.

شما فکر میکنی که بی اراده هستی. در صورتی که نیستی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی