گَپِ وِل

روزنوشت

گَپِ وِل

روزنوشت

آخرین مطالب

29 آپریل 2024

دوشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۱:۴۸ ب.ظ | هیچه | ۴ نظر

زمان اثبات فرارسیده. هرکسی تلاش می کند تا ثابت کند که کاری برای انجام دادن دارد. آنقدر خسته ام که دوست دارم چندین روز بدون گردن درد و کمردرد بخوابم. غذایی اماده کنارم باشد. بخورم و بخوابم. خیلی وقت است که غذای گرمی نخورده ام. خواب خوشی نداشته ام. درد تازه تنم را رها کرده بود که دیشب دوباره به شانه هایم برگشت. 

نمی دانم. نمی خواهم دیگر علت چیزها را واکاوی کنم. همین که بفهمی که همه چیزدان نیستی و قرار نیست که باشی، کافی است. غریب آشنا از خودش بدش می آید. چون زبان مشترک نداریم. چون از ارتباط دور خسته است. من می دانم. چاره چیست؟ به قول روباه تا اهی نشده است نمی توانم با او دوست شوم. باید اهلی ام شود. 

  • هیچه

نظرات  (۴)

  • بامبوی خوشحال
  •  نمیدونم علت دردت چیه اما من هم درد مشابهی داشتم در گردن و کتف و شانه ام که علتش پوزیشن بد در حین کاربود. طب سوزنی کردم و واقعا خلاص شدم از دردهای وحشتناک ‌. تازه پیش آدم ماهری هم نبود. دانشجوی پی اچ دی سال یک بود . تونستی تحقیقی بکن شاید مفید باشه.

    امیدوارم هرچه زودتر ریشه کن بشه دردهات.

    پاسخ:
    ممنون از توجه و پیشنهادت.

    اهلی نشه. والا که هرچی می‌کشیم از اهلی شدنه ...

    پاسخ:
    یا باید به ملال عادت کنی یا اینکه ریسک معاشرت رو به جون بخری.

    هعیی...ملال معاشرت چی؟ من فکر‌میکنم‌ از ملال گریزی نیست. ملال عدم معاشرت یا ملال معاشرت. اما خب  اهلی شدن فاصله گرفتن از خوده. اینو میگم کاش نباشه.

    پاسخ:
    اهلی شدن فاصله گرفتن از خود نیست. نزدیک شدن به دیگری هست. مثلا وقتی شازده کوچولو روباه رو اهلی کرد از ذات وحشی اش کم نکرد. فقط فرصت با هم بودن رو به دوتاشون داد. درمورد ملال یکبار خواهرم حرف قشنگی زد. گفت زندگی پر از رنج، درد و ملاله. تمام نمیشه. باید یاد بگیری باهاشون زندگی کنی.

    با خواهرت موافقم و با دوسنت‌اگزوپری ناموافق. بهرحال در نهایت حق با تو و شازده‌ست. آدمیزاد برای فرار از ملال از اهلی شدن و اهلی کردن ناگزیره. :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی