گَپِ وِل

روزنوشت

گَپِ وِل

روزنوشت

آخرین مطالب

24 آپریل 2024

چهارشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۱:۳۹ ب.ظ | هیچه | ۲ نظر

حس عجیبی است. دوست داشتن. وقتی تصمیم گرفته ای دریچه قلبت را بسته نگه داری به ناگاه قلبت لمس می شود. بی انکه بخواهی. من از دوست داشته شدن می ترسم. گذشته درست است که در ذهنم جایی ندارد اما از پایان دوباره می ترسم. عادت کرده ام به خلوتکده ام. عادت کرده ام به بودن با خودم. وجود دیگری برایم غریب است. 

دوست داشتن را فراموش کرده بودم. دخترک به من فهمانده بود که دوست داشتنی نیستم. به خودم شک کرده بودم. به وجودم برای دیگری. حالا که غریب آشنا از حسش برایم زیبا نقاشی می کند می ترسم که باز دروازه قلبم باز شود. می ترسم عاشق شوم. عشق خطرناک است. 

باید اعتراف کنم که قلبم به زودی ربوده می شود، به دستان غریب آشنای مهربان.

  • هیچه

نظرات  (۲)

  • علیرضا محمدی
  • چه جالب

    پاسخ:
    چه چیزی براتون جالب بود؟
  • علیرضا محمدی
  • کلا وبلاگت جالب بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی